Uzuuuunca bir aradan sonra yeniden merhaba.
Evlilik, balayı, davetler derken bu koşuşturma içerisinde, sitemi terkedilmiş gibi bıraktığımı farkındayım. Ama yoğunluklarla yorgunluklar bir araya gelince, bu boşluk kaçınılmaz oldu. Bu yüzden bayramı da vesile kılıp, yarım elma gönül alma babından bir özür hediyesi postu yayınlıyorum.
Bu küçük çanta gençler ve kendini genç hissedenlere hitap edecek şirin bir aplike çalışması. Omuzdan çarpraz takılabilcek uzunlukta sapı ve kırmızı bir astarı var :))
Çantaya sahip olmak isteyenler buraya yorum bırakabilirler. Bu post salı günü saat 23:00 e kadar yoruma açık kalacak. Daha sonra yorum bırakanların arasından çekeceğim kurayla, çantanın gideceği adresi belirleyeceğim. Çarşamba günü de hediyemi kargoya vereceğim.
Kafa karışıklığı olmaması için çekiliş sonuna kadar yeni post eklemeyeceğim. Hediyemin kime gideceğini şimdiden merak ediyorum :)
Herkese kucak dolusu sevgiler.
