Oldu evet sonunda bu da oldu. Ben evde oturmaktan kafayı sıyırmanın eşiğine gelince, teneke işlemeye de başladım. Allah sonumu hayır etsin. Şahsen ben iyi görmüyorum:))
Birkaç hafta evvel internette gezinirken, adını hatırlayamadığım yabancı bir sitede görmüştüm bunlardan. Takı tasarım malzemelerim annemde olduğu için, yapamamıştım. Salı günü anneme gidipte, bir yığın hobi malzememle eve dönünce, oturdum bunlardan yaptım. Ha bu arada bunlar nedir, ismi var mıdır bilmiyorum. Ben adını teneke nakışı koydum, onlara öyle hitap ediyorum, bu böyle biline :))
Yapılışı çok basit. Bildiğimiz delikli yüzük kasnağına nakış ipleriyle çeşitli şekiller işliyoruz. Hepsi bu. Ondan sonra da istediğiniz yerde değerlendirin.Ben şimdilik size fikir vermesi açısından bir yoyonun ve hazırladığım keçe çiçeğin ortasına yerleştirip, resimledim. Çiçek göbeği olarak çok hoş oldu. Tabi tek olarak da bir kazak yakasını hareketlendirebilirler. Tercih sizin. Bakalım ben ne yaparım.