1 Mayıs 2011 Pazar

Kalp Keçe Anahtarlık


Ben bütün hafta 11 de zor kalkarım  ama pazar günleri 9 da hortlardım. Bugünkü kalkış saatim ise sabahın körü 5. İyice cozuttum bu aralar. Uyku tutmayınca yapılacak en güzel şeyi yapıyorum, bloğumu güncelliyorum, Barış Manço eşliğinde...

Bloğumun yayın hayatına başladığından beri kör topal da olsa bir randımanı vardı. Şu veya bu şekilde benim oturttuğum bir düzenim vardı.  Blogspota erişimin yasaklanmasıyla birlikte ben de ipler koptu. Şimdi ise toparlamakta güçlük çekiyorum. Hatta olay o kadar kopmuş vaziyette ki, ben bu çalışmayı yayınlamış mıydım, yayınlamamış mıydım, hiç hatırlamıyorum. (Postu yayınladıktan sonra bütün gerçekler gün yüzüne çıkacak :)))

Bu boşluk benim çok seri keçe çalışmaları yaptığım bir dönem oldu. Çeşitli teknikleri öğrenip ya da keşfedip, bana çok heyecan veren çalışmaların çıktığı bir dönem. Ama şuan ne anlatsam, neresinden başlasam diye kara kara düşünüyorum. Çok gıcık oldum çok.

Hatta o kadar gıcık olmuş vaziyetteyim ki, bloğumun 1. yıl dönümü için yapmayı düşündüğüm şeyler hayal olarak kaldı. 15 Nisanda bloğumun doğumgünüydü :((  Mulu yıllar blogcuğum. Bu sene boynun böyle bükük kalsın. Seneye telafi ederiz inşaallah.

1 yorum:

  1. MASKE ETKİNLİĞİME DAVETLİSİNİZ.
    http://lemonadelist.blogspot.com/2011/05/yaza-merhaba-icin-cicek-acmayacosmaya.html

    YanıtlaSil