15 Haziran 2010 Salı

Menekşe Tepsi


Amcamlarda fotoğrafladığım ganimetlerin içinde bu tepsi de vardı. Geçen yıl kuzenim Zeynep'le  birlikte ahşap boyama üzerine seri imalat yapmıştık. İkimizin de evlilik hazırlıkları üst üste gelince, bize gelip dikiş dikiyor, amcamlara gidip boyama yapıyorduk. Aslında "gönül ne kahve ister, ne kahvehane, gönül sohbet ister, kahve bahane" durumuydu bizimki:)) Ama onu da kimseye itiraf edemiyorduk :))

Bu bahaneyle boy boy tepsiler, boy boy dekoratif kutular boyamıştık. O arada hazır tezgah kurulmuşken, kardeşi Emine'nin çeyizlerde elimizden çıkmıştı tabi. Amma uzattım laafı. Sözün özü şu ki; bu tepsi Emine'nin :)) Boyamasını Zeynep yaptı, kenarına köşesine birazcık benim de elim değdi. İki cümlelik konu için iki paragraf yazı yazdım. Benim normal yaşantım da böyle. Hatta yazmak konuşmaktan zor geldiği için,buraya normal yaşantımdaki konuşmalarımdan kısa bile yazıyorum:))

Peçete tekniği kullandık, sprey vernikle vernikledik.  Bunlar da detay fotoğraflar:



31 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. valla ne hoş ne sevimli olmuş:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık kuzenler:)
    muhabbetiniz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  4. güneşli bi havada yapılmış tepsi galiba tam yaz gününü çağrıştırıyo :)))) güzel bi günde güzel sohhbetle yapılan tepsi böyle süper olur.İnşllah güzel gün ve güzel sohbetlerde kullanılır .

    YanıtlaSil
  5. eminenin tepsisi oldugu renginden belli:))) cok güzel olmuş ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  6. Atölye kedi teşekkür ederim.

    Tiryaki sohbete de varız, kahveye de...teşekkür ederim:))

    Baharcığım, sağol.

    Hulelacığım, amin,teşekkür ederiz.

    Fatmagülcüğüm, sen işi biliyorsun;) Emineyle çok şeyler yaptığınız belli :))

    Remziye, kardeşini ne kadar iyi tanıyorsun maşaallah.

    YanıtlaSil
  7. Bu menekşe desenli tepsiye aşık oldum desem yeridir. Acaba aynısından bir tane de daha yapman mümkün olabilir mi? Eşimin çok beğeneceği el emeği göz nuru mükemmel bir hediye olabilir gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
  8. Kartal, öncelikle siteme hoşgeldin. Tepsinin aynısını yapabilmek için menekşe desenleri bulunan peçetenin aynısını bulmam lazım. Yani ona zaman ayırıp, aramam lazım.
    Maalesef ki benim buna pek vaktim yok bu aralar. Evlenme arefesindeyim ve vakitsizlikten yana dertliyim. Ben 1.5 ay sonra bu tür işlere yeniden vakit ayırabilecek duruma geleceğim inşaallah. Ozaman da bu tepsiden yaptırmak istiyor olursan, mesaj atarsın. Şuan yardımcı olamadığım için üzgünüm.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili kuzenim bu zamana kadar yorum yapma fırsatı bulamadım.sayfan çok güzel olmuş hayırlı olsun.yalnız tepsinin tekniğini açıklarken bir hatan olmuş sanırım transfer demişsin ama peçeteyle yapmıştık..nişanlı kızın aklı başından gider diye boşa dememişler :)

    YanıtlaSil
  10. hoşgelmişsin kuzen. haklısın transfer demişim, şimdiye kadar hiç farketmemiştim. düzelttim.

    YanıtlaSil