23 Haziran 2010 Çarşamba

Gül Karakalem Çalışması




Amcamlardan bir sürü ganimet fotoğraflarıyla döndüğümü söylemiştim sizlere. Bu karakalem çalışması da ordan. Kuzenim Zeynep yaptı. Gerçek hali fotoğraftakinden çok daha güzel. 

Resim yapmaya hep özenmişimdir ama özel yer istediği için ona hiç bulaşmadım. Resim benim emeklilik hobim olacak inşaallah :))

Gelelim benden haberlere :)) Bu aralar oldukça yoğun günler yaşıyoruz. Evlenmeme bir aydan az bir zaman kaldı. Bu yüzden hazırlıkları yetiştirebilmek için ordan oraya koşturup duruyoruz.Cuma gelinlik provam vardı. Cumartesi evimiz için avize almaya gittik. 

Alınacaklar, yapılacaklar hiç bitmiyor. Ben de bu işlerin peşinde koşmaktan, harap bitap düşmüş vaziyetteyim.

Dün evimizde kalabalık bir ütü timi vardı :)) 3 ütüyle aynı anda ütü yapıldı. Çeyizler bayağı toparlanmış olsa  da hala bitmiş değil.

Çeyizlik tabak çanaklarımı burda yıkayıp, havlu kağıtlara sarıp öyle evime götüreceğim. Evin kurulacağı gün çok daha hızlı bir şekilde ev kurulmuş olacak. Ama bu durum benim iş yükümü daha da artıracak tabiki. Yoğun günler bitmedi, bitmeyecek demek oluyor bu.


4 yorum:

  1. süper olmuşşş. kuzenin ellerine emeine sağlııık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, kuzeninin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kbr-Bhdr, Atölye Kedi kuzenim ve kendi adıma ikinize de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. aa ne kadar güzel rabbim ne beceri vermiş kimilerine böyle

    YanıtlaSil