18 Aralık 2012 Salı

PTT KARGO REZİLLİĞİ

Geçen hafta pazartesi emeksensin üzerinden sipariş veren müşterim Sevil hanımın ürünlerini ptt kargo ile gönderdim, göndermez olaydım. Anlatacak bir sürü şey var ama o kadar sinirliyim ki neresinden başlayacağımı bilemiyorum. 

Kısaca;geçen hafta pazartesi gönderdim, bu hafta salı olmuş ben ürünlerim nerede, neden müşterime ulaşmadı, neden verdiğim adresten başka bir şubede beklemede ve neden alıcı adreste bulunamadı gibi bir palavra atar bu ptt kargo çözebilmiş değilim. 

İşin kötüsü ne internet sitesiyle ne de telefonla bir muhatap bulabilmiş değilim. Şikayet edip şöyle bir içimi dökebilseydim, iyiydi. Ptt şubesine gitsem de doğru düzgün bir sonuç alabilir miyim onu da bilmiyorum. 

Ürünlerim müşterime ulaşmadı ona mı yanayım, ürünler nerede ve bana ya da müşterime ne zaman ulaşır onu bilmiyorum buna mı yanayım, daha ilk siparişte müşterime bu rezilliği yaşattım ve ticaretimiz başlamadan bitti buna mı yanayım bilmiyorum. 

Bir daha ptt kargo mu, yanından geçmem. Kimseye de tavsiye etmem.

3 yorum:

  1. canım adres bilgilerini yanlış ya da eksik vermiş olabilir misin acaba?
    ben şuana kadar 1-2 kez tatsızlık yaşadım ptt ile ama yurtiçi beni verem etti yaa post bile yazdım blogda..

    ptt genel müd.nüara ve barkod numarasını ver hemen ilgileniyorlar..

    Umarım sorun kısa sürede çözülür.

    YanıtlaSil
  2. Birileri de işlerini doğru yaysa yahu. Sinir olmamak elde değil. Bence o şubenin müdürüne gidin şikayetinizi yapın.

    YanıtlaSil
  3. bu ay ptt kargoda sorun var sanırım.belki biliyorsundur motif etkinlği yapıyoruz aylardır bir sıkıntı yaşamadık ama bu ay çoğu kargo geri döndü çoğunu gidip merkez şubelerden aldık çoğunu da kavga ederek eve getirttik...bu ay ptt kargoda sorun var çoğu çaışan izne çıktığı için böyle yapıyorlar diye düşünüyorum.telefon ile ara nerede ise kargon kodunlabirlkte azıcık kızdın mı işler düzeliyor

    YanıtlaSil