Eltimle seri şekilde çalıştığımız günlerden kalma bir fotoğrafı sizlerle paylaşıyorum. Bu kemeri, gerçek deriyi kretuarla oyarak çalıştık. Oldukça meşakkatli bir çalışmaydı. Bu yüzden tek kaldı. Başka renklerini de yapmayı planlıyorduk, vazgeçtik.
El işlerimle yoğrulduğum günlerimi çok özlüyorum. İşyerimde akşam eve gidince keçelerimi elime alayım, onlarla biraz çalışayım diyorum ama nafile. Eve geldiğimde parmağımı kaldırmaya halim olmuyor.
Ben de eski çektiğim fotoğraflara bakıp, özlem gideriyorum :)