özel tasarım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
özel tasarım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Kasım 2013 Cumartesi

Geridönüşüm Çalışması

İlk bakışta soda şişesi olduğu anlaşılıyor mu?

Yazın havalar sıcakken, boyalar çabuk kururken boyadım bu şişeyi. Başka vakitte yapılabilecek bir iş değil, zira astarı 5 kat.


Çok uğraştırdı beni ama sonuç gayet iyi oldu. Daha verniğini atamadım, o da seneye yaza artık :))

18 Kasım 2013 Pazartesi

Ses vereyim dedim

eveeeeet, silkinip kendine gelme vakti gelmiştir artık.
son postumu yayınlayalı beri 3 koca ay bitmiş, 4. ay da bitmesin bari dedim.
Gerçi bi görünüp kaçma kıvamında bir post olacak bugünkü post, ama yine de ben vazifemi yapmış olmanın mutluluğuna gark olmuş olacağım :)

Tamamen farklı bir post hazırlamayı planlıyordum, fotoğraf ararken bu fotoğrafa rastladım. Sema'ya sürpriz olsun.


Doğru düzgün bir kare  yakalayabilmek için ne uğraştım tahmin edemezsiniz. 

19 Aralık 2012 Çarşamba

Otantik Boyunluk / Her İşi Anormal Fuska

Dün dünle birlikte gitti cancağızım bugün yeni şeyler söylemek lazım... der Mevlana. Ben de öyle yapıp, ptt kargo sorununa takılmamaya karar verdim, nasılsa o iş çözülecek. Ama bugün de başka bir enteresan iş geldi başıma. 

2 gün önce bir internet sitesinde birkaç ürün sipariş etmeye kalkışıp, ödeme aşamasında işlemi yarım bırakıp, bilgisayarı kapatmıştım. Yani alış işlemini yapmamıştım, kredi kartı bilgilerimi girmemiştim, havale yapmamıştım ve aklımdan o ürünü şimdilik çıkarmıştım ama meğer nasipten çıkmamış. Bugün işyerime kargo geldi ve o ürünler içinde:) 

Faturanın üstündeki bilgilere göre iletişime geçtim firmayla. İrtibat kurduğum kişi de şaşırdı benim gibi. Gözden kaçtığını belirtti. EFT için bilgilerini aldım ama o kadar yoğundumki  "bugün olmazsa en geç yarın ödemeyi geçerim, çok yoğunum, aslında bankacıyım ama bu işlemi yapmaya  bugün fırsatım olmayabilir" dedim, adam güldü :) Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya, o hesap. Neyseki iş sıkışıklığında arkadaşlarımdan rica ettim, onlar çözdüler işi.

Velhasıl benim hiç bir işim nedense normal olmuyor :) Artık alıştım. 


Şimdi gel de bu kolyeye bağla lafı :))


Yok bağlanmıyor. Kopuk olarak devam ediyorum. Uzun süredir kafamda tasarladığım kolyeyi çalıştım sonunda. Herbir tek tane boncuk ve pulu elceğizimle işledim. ortaya bu çıktı. Ben çok sevdim .


Eşim aşiret hanımlarının kolyelerine benzetti, ben eski mısır kraliçelerinin boyunluklarına. Ya siz??


emeksensinde satışta

14 Aralık 2012 Cuma

Çiçek Bahçesi Kolye - 6


Bankacı oldum ya, boyum bir karış uzadı :)  :(

O kadar yoğun çalışıyorum, o kadar çook çalışıyorum ki, elişlerime elimi süremiyorum bu aralar. Elime iğne ipliği ancak ceketlerimin kopan düğmelerini  dikmek için alabiliyorum.

Allah'tan zamanında bir dünya kolye hazırlayıp, bir dünya fotoğraf çekmişiz ortağımla. Bu fotolara  bakıp bakıp, arada siteye yüklüyorum, ben de böyle avunuyorum. 

9 Aralık 2012 Pazar

Çiçek Bahçesi Kolye - 4

Bu ara yine tembelliğim üzerimde. Koskoca bir ay post yazmadan geçirmişim, ayıp bana.

Bu postu da hazırdaki fotolarla hazırlıyorum. Yoksa iş fotoğraf çekmeye kalsaydı, yaza kadar ben de hiç bir hareket olmazdı.


Fotolarda bana mankenlik yapan sevgili eşime sonsuz teşekkürler :)) Bu konuda o kadar muzdaribim ki anlatamam. Kaliteli makro çekimler yapmak istiyorum. Bu yüzden kolyeyi takıp, aynada kendimi fotoğraflamak istemiyorum. 

Başkasının boynunda fotoğraflamak istediğimde de ya güneşli havalarda yanımda kimse olmuyor ya da yanımda biri olduğunda fotoğraf makinemin şarjı olmuyor. Velhasıl 4 elementi (insan+fotoğraf makinesi+güneş+ürün) bir arada bulmak çok zor oluyor. Bu durumda eşimin mankenliğiyle yetiniyorum.  Bi de saçı olaydı iyiydi :)) Zira fotoğraflanacak bir sürü taç var :))

30 Ekim 2012 Salı


Bloğumda saten çiçeklerden hazırlanmış ürünlerimi görmekten bıkkınlık geçirdiğinizi düşünerek, farklı bir çalışmaya yer veriyorum. Ama şimdilik sadece bir kısmına...

Uzun zamandır aklımdaydı, çok keyif aldım yaparken. Şimdilik küçük bir bölümü karşınızda. Güneşli güzel bir hava yakaladığımda bütününü çekip, sergileyeceğim. Umarım beğenirsiniz. 

16 Ekim 2012 Salı

Çiçek Bahçesi Kolye - 2


Çiçek bahçesi kolye serisine, soft renklerle hazırladığımız bu kolye ile devam ediyoruz.


Fotoğraf çekimi için eşim büyük bir sabırla bana mankenlik yaptı saatlerce. Zira bu çiçeklerin türevlerinden bir sürü hazırladık.


Bir süre bu kolyelerle dolu olacak bloğum. Zira yeni işler pek çıkmıyor bu ara. Çok yoğunum:))

27 Eylül 2012 Perşembe

İkiz Broş

Bunlar da ikiz kardeş broşlar. 


Uzun süre bloğu güncellemeyince , insan bloğa yazacak bir şey bulamıyor.



13 Eylül 2012 Perşembe

Sizzix Bigshot / İlk Denemeler

Mayıs ayında bir adet sizzix bigshot edinmiştim, araya giren bir dolu iş yüzünden onu sizinle tanıştıramamıştım bir türlü. İşte benim bebeğim:


Makineye ait elimde sadece 4 kalıp var. Onlarla da çok randımanlı çalışmak nasip olmadı şimdiye kadar.


Fotoğrafta gerçek renkleri çıkmamış çiçeklerin. Aşağıdaki tek çekimdeki renk gerçeğe çok yakın. Mavi olanlar, parlament mavisi, fuşya gibi olanlar ise bildiğiniz bordo renk.


İlgilenenler mail atabilirler. fuska84@gmail.com

2 Nisan 2012 Pazartesi

Geometrik Kemer

Eltimle seri şekilde çalıştığımız günlerden kalma bir fotoğrafı sizlerle paylaşıyorum. Bu kemeri, gerçek deriyi kretuarla oyarak çalıştık. Oldukça meşakkatli bir çalışmaydı. Bu yüzden tek kaldı. Başka renklerini de yapmayı planlıyorduk, vazgeçtik.


El işlerimle yoğrulduğum günlerimi çok özlüyorum. İşyerimde akşam eve gidince keçelerimi elime alayım, onlarla biraz çalışayım diyorum ama nafile. Eve geldiğimde parmağımı kaldırmaya halim olmuyor.


Ben de eski çektiğim fotoğraflara bakıp, özlem gideriyorum :)



2 Temmuz 2011 Cumartesi

Hakiki Deriden Fiyonklu Kemer


Meyve bahçesine girilir; karasına akına bakmadan dut, ekşi  mi ekşi erik, ceviz büyüklüğünde hiç olmamış şeftali, diğer olmamış meyvelere nispeten daha yenebilir durumda ham elma bol bol yenir. Mide bağırsak aksamı komple iflas ettirilir. 2 günlük ahvalim budur, hiç pişman değilim, yine olsa yine yaparım :))

Gelelim kemer çalışmamızın detayına. Keçe ve lastik kemerler bizi kesmeyince hakiki deri ile de kemer yapalım dedik. İlk çalışmamız bu fiyonklu kemer oldu. Her yere alakalı alakasız konan fiyonk, kemerimizde de yer almasaydı olmazdı.


Önüne çıtçıt basıp, fiyongu çıtçıtın üstüne diktik. Detayları incelemek ve satın almak isterseniz böyle buyrun.