Dekorasyon etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Dekorasyon etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Kasım 2013 Cumartesi

Geridönüşüm Çalışması

İlk bakışta soda şişesi olduğu anlaşılıyor mu?

Yazın havalar sıcakken, boyalar çabuk kururken boyadım bu şişeyi. Başka vakitte yapılabilecek bir iş değil, zira astarı 5 kat.


Çok uğraştırdı beni ama sonuç gayet iyi oldu. Daha verniğini atamadım, o da seneye yaza artık :))

22 Nisan 2013 Pazartesi

kozalak boyama


Annem açmış-açmamış, büyük-küçük halleriyle bir sürü kozalak toplamıştı bir geçen yaz, bir poşetin içinde ne zamandır boyanmayı bekliyorlardı. Hafta sonu döktüm ortaya hepsini, bastım sprey boyayı, sonuç harika oldu. 


Bir kısmı benim evimde yerine yerleşti bile. Diğer kısmı da annemin evini süslemek üzere kaldırıldı. Annemle telefonda konuştum geçen akşam, ne dese beğenirsiniz: bir poşet daha kozalak toplamış, boyarsın kızım dedi :) Ne yapacaksak bu kadar kozalağı, ticaretini mi yapsak, ne yapsak :))


7 Ekim 2011 Cuma

Keçe Duvar Dekoru


Uzun zamandır siyah düz renk yapışkanlı folyo alıp, duvar dekorları oluşturmak istiyordum. Ama bir türlü düz renk folyo bulamayınca aklıma keçelerle çalışma yapmak geldi. Oturma odamın rengi kahve-krem tonlarında olduğu için, odamın duvarlarını kahverengi keçe süsledi.


Yerdeki halı da ilham verince nasıl bir şekil çalışmam gerektiği çıktı ortaya. Yoksa bana kalsa çiçek böcek şekilli bir duvar oluşabilirdi :)


16 Ekim 2010 Cumartesi

Metalik Taşlar ve Evcil Örümcek :))


 Burda örümceğin yapılışını, burda da taşların yapılışını anlatmıştım. Onları bir sepette bir araya getirdim. Böylelikle örümcek de doğal (!) yaşamına kavuşmuş oldu :))

15 Haziran 2010 Salı

Menekşe Tepsi


Amcamlarda fotoğrafladığım ganimetlerin içinde bu tepsi de vardı. Geçen yıl kuzenim Zeynep'le  birlikte ahşap boyama üzerine seri imalat yapmıştık. İkimizin de evlilik hazırlıkları üst üste gelince, bize gelip dikiş dikiyor, amcamlara gidip boyama yapıyorduk. Aslında "gönül ne kahve ister, ne kahvehane, gönül sohbet ister, kahve bahane" durumuydu bizimki:)) Ama onu da kimseye itiraf edemiyorduk :))

9 Haziran 2010 Çarşamba

Yoyo Çeşitleri


Yoyoları ne kadar çok kullandığımı sitemi takip eden herkes biliyordur. Yoyoları çok severek hazırlamama rağmen, bazen çok sıkıcı olabiliyor. Beni en çok uğraştıran aşama, orta kısmı yani kumaşların birleşme yerini gizlemek oluyor.

4 Haziran 2010 Cuma

Metalik Boyalı Taşlar


Deniz kenarına gidilir, muntazam olmasına dikkat edilerek taşlar toplanır, bir süre "bunları ne yapmalıyım" diye düşünülür, taşlar metalik boyalarla boyanır, sonra tekrar "bunları ne yapmalı" diye düşünülür.

3 Haziran 2010 Perşembe

Ahşap Boyama Tepsi

İsrailin nasıl insanlıktan çıkmış bir devlet olduğunu belgeleyen olay çok taze. Daha vatandaşlarımız salıverilmedi. Esir muamelesi görmeye devam ediyorlar, dünyaya suçlu gibi lanse edilmeye  de... İsrailin bilgi karartması da hala devam ediyor. Ölenlerin, yaralananların kimlikleri tam olarak net değil. Bütün bu belirsizlikler içerisinde, hakarete ve haksızlığa uğrayan bizlerin ne yapması gerektiği çok açık.

O uzun marka listelerini yayınlamayacağım. Zaten her yerde mevcut. Ama ülkelerin en önemli sikahlarının ekonomi olduğuna vurgu yapmakta fayda görüyorum. Lütfen bilinçli davranalım. Yaşananları unutmayalım. Haklı tepkimizi en kolay yapabileceğimiz yöntemle gösterelim. Bir de dua edelim, vefat edenler için, vefat edenlerin yakınlarına sebredebilmeleri için, hayatta kalanların travmayı kolay atlatabilmeleri  için....

Bu acı konuların etkisini bir miktar hafifletebilmek için, sizleri hobi çalışmalarımı incelemeye davet ediyorum. 


2 Haziran 2010 Çarşamba

Ponpon Anahtarlık


3 yıl önce ablam bana yabancı hobi sitelerinde ponponla yapılmış çeşitli oyuncaklar ve anahtarlıklar göstermişti. Ben de gösterdiği çalışmaları inceleyerek bu anahtarlıkları yapmıştım.

18 Mayıs 2010 Salı

Mor Çiçekli Peçete Halkası


Ağabeyimin çeyizine hazırladığım diğer peçete halkası da bu. Renk ve çiçek tercihini Tuğba'nın kahvaltı setine göre yaptık. İyi günlerde kullansın inşaallah.

Plastik peçete halkalarının kurdeleyle sarıp üzerine çiçekleri sıcak silikonla yapıştırdım. Sıcak silikon demişken; dün başka bir iş yaparken sıcak silikonla parmağımı öyle bir yaktımki, şuan parmağımda koca bir oyuk var.  Silikonla dikkatli çalışın, yanığı çok derinlere kadar iner diyenlere şiddetle katılıyorum. Aman dikkat!! Dün elimi hiç kullanamadım, yanığa kantaron yağı sürüp öyle yattım. Bugün hafif  kabuk bağlamış, bu da iyileşmeye durdu demek oluyor. Çok şükür...

26 Nisan 2010 Pazartesi

Sarı Güllü Peçete Halkası



Haziran ayında evlenecek ağabeyimin çeyizi için bu peçete halkalarını hazırladım. Bundan böyle erkek çeyizinin olmazsa olmaz parçası budur! Bu böyle biline :)