ahşap boyama tepsi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ahşap boyama tepsi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Ekim 2010 Cuma

Güllü Tepsi


Bu aralar feci halde hobim gelmiş durumda. Yattığım zaman gözüme uyku girmiyor. Bir sürü projeler zihnimde dönüp duruyor, kalkıp hayata geçirmek istiyorum ama malzemelerimin büyük çoğunluğu annemde. Daha doğrusu bekarken, annemin hobi mazlemelerine kendimi doğal varis ilan ettiğim için, hiç malzeme sıkıntısı çekiyordum. Orda çok mutluydum. Aklıma proje geldi mi gecenin 2sinde kalkıp, onu hayata kavuşturuyordum. Şu an hobi malzemelerimden  ayrıyım. Bir yanım buruk:))

Eşimi malzeme alımı konusunda çok sıkıştırıyorum, o da sağolsun eve mazleme taşımaya başladı. Keçe siparişi de verdim, cumartesi elime geçer. Merakla gelmelerini bekliyorum.. 

Dün yeni edinmek istediğim hobi için kursa kayıt oldum. Haftada bir gün kursum olacak. Hobimin ne olduğunu, ortaya çıkardığım ilk sanat eseri eşliğinde açıklayacağım. 

Yavaş yavaş eski şanlı günlerimize döneceğiz:)) Çok güzel şeyler olacak yakında burda. Beni izlemeye devam edin:))

Şimdilik daha önceden yapıp, fotoğrafladığım bu tepsiyle idare edin. Peçete tekniğini kullanarak yaptım ve artık evimde size gösterecek tepsim kalmadı :)) Elimdeki ahşap boyama malzemelerini eltime götüreceğim, onunla birlikte güzel projeler yapacağız inşaallah. O zaman onları da sizlerle paylaşırım.





22 Eylül 2010 Çarşamba

Kuşlu Dekupaj Ahşap Boyama Tepsi


Ahşap boyama kursuna gittiğim dönemde elimden çıkan ilk ürün, bu zat-ı şahane olmuştu. 

Eskitme modasının herşeyi kasıp kavurduğu bir zamanda böyle bir çalışma yapınca, acemiliğinde etkisiyle işin dozunu kaçırıp, tepsimi eskilikten pejmürde bir hale sokmuşum. Tepsiyi şimdi evimde kullanırken bunu daha da iyi anlıyorum:)) 

Yine de bu tepsiyi kullanmak, çelik tepsi kullanmaktan daha şık geliyor bana. Hatta şuanda çayımı kendime bu tepsiyle ikram ettim. Çiçekli kupam - kuşlu tepsim, çok doğal bir ortam :))

15 Haziran 2010 Salı

Menekşe Tepsi


Amcamlarda fotoğrafladığım ganimetlerin içinde bu tepsi de vardı. Geçen yıl kuzenim Zeynep'le  birlikte ahşap boyama üzerine seri imalat yapmıştık. İkimizin de evlilik hazırlıkları üst üste gelince, bize gelip dikiş dikiyor, amcamlara gidip boyama yapıyorduk. Aslında "gönül ne kahve ister, ne kahvehane, gönül sohbet ister, kahve bahane" durumuydu bizimki:)) Ama onu da kimseye itiraf edemiyorduk :))