Amcamlarda fotoğrafladığım ganimetlerin içinde bu tepsi de vardı. Geçen yıl kuzenim Zeynep'le birlikte ahşap boyama üzerine seri imalat yapmıştık. İkimizin de evlilik hazırlıkları üst üste gelince, bize gelip dikiş dikiyor, amcamlara gidip boyama yapıyorduk. Aslında "gönül ne kahve ister, ne kahvehane, gönül sohbet ister, kahve bahane" durumuydu bizimki:)) Ama onu da kimseye itiraf edemiyorduk :))
tepsi örtüsü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
tepsi örtüsü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
15 Haziran 2010 Salı
3 Haziran 2010 Perşembe
Ahşap Boyama Tepsi
İsrailin nasıl insanlıktan çıkmış bir devlet olduğunu belgeleyen olay çok taze. Daha vatandaşlarımız salıverilmedi. Esir muamelesi görmeye devam ediyorlar, dünyaya suçlu gibi lanse edilmeye de... İsrailin bilgi karartması da hala devam ediyor. Ölenlerin, yaralananların kimlikleri tam olarak net değil. Bütün bu belirsizlikler içerisinde, hakarete ve haksızlığa uğrayan bizlerin ne yapması gerektiği çok açık.
O uzun marka listelerini yayınlamayacağım. Zaten her yerde mevcut. Ama ülkelerin en önemli sikahlarının ekonomi olduğuna vurgu yapmakta fayda görüyorum. Lütfen bilinçli davranalım. Yaşananları unutmayalım. Haklı tepkimizi en kolay yapabileceğimiz yöntemle gösterelim. Bir de dua edelim, vefat edenler için, vefat edenlerin yakınlarına sebredebilmeleri için, hayatta kalanların travmayı kolay atlatabilmeleri için....
Bu acı konuların etkisini bir miktar hafifletebilmek için, sizleri hobi çalışmalarımı incelemeye davet ediyorum.
12 Mayıs 2010 Çarşamba
Motifli Tepsi Örtüsü
Elimde bir iş olmadığı dönemde can sıkıntısından yaptığım minik motifleri etrafına oya geçerek tepsi örtüsüne çevirmiştim. Yani tamamıyla kafadan atma bir model. Ama sonuç güzel oldu, hem kibar hem kullanışlı bir tepsi örtüm olmuş oldu.
Etiketler:
çiçek,
dantel,
detay resim,
fuska,
motif,
özel tasarım,
tepsi örtüsü
28 Nisan 2010 Çarşamba
Yaldızlı Dantel Tepsi Örtüsü
Bu tepsi örtüsünü birkaç yıl önce halkalarla örmüştüm. Oldukça basit bir örneği var. Bir de geçen seneki söz günümden yadigar bir lekesi var :)
Geçen yıl söz günümde kalabalık iki aile grubuna kahve ikramı yapmıştık. Biz ve erkek tarafı takriben 30 kişiye:) Biz de isteme günü ve söz gününde kahve ikramı yapılması adet imiş. (Laf aramızda, bu adetlerden bana gına geldi, çoğu sadece insanları yormak için uydurulmuş gereksiz ritüeller.) Anneme kahveyi ikram ettiğim sırada, ikramı kendi üstüne alınan 2 yaşınadaki yeğenim Eyüp, tepsiye doğru hamle yapınca olan oldu. Kahve fincanı tepsiye dolayısıyla da örtüme devrilmiş oldu. Zaten, ayağımdaki yanlış seçim bir karış topuklu ayakkabıyla canhıraş bir şekilde servis yapmaya çalışıyordum, bi de kahve devrildi , herşey tamam oldu. Tabi apar topar temizlik, yeni kahve ikramı telaşımı ikiye katladı. Zor günlerdi vesselam kimseye tavsiye etmem.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



