saten çiçek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
saten çiçek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Nisan 2013 Pazartesi

Saten Çiçek Tel Tokalar


Saten çiçeklerle renk renk kalın tel toka setleri hazırladık. Küçük hanımların beğenisine sunduk. 





14 Aralık 2012 Cuma

Çiçek Bahçesi Kolye - 6


Bankacı oldum ya, boyum bir karış uzadı :)  :(

O kadar yoğun çalışıyorum, o kadar çook çalışıyorum ki, elişlerime elimi süremiyorum bu aralar. Elime iğne ipliği ancak ceketlerimin kopan düğmelerini  dikmek için alabiliyorum.

Allah'tan zamanında bir dünya kolye hazırlayıp, bir dünya fotoğraf çekmişiz ortağımla. Bu fotolara  bakıp bakıp, arada siteye yüklüyorum, ben de böyle avunuyorum. 

9 Aralık 2012 Pazar

Çiçek Bahçesi Kolye - 4

Bu ara yine tembelliğim üzerimde. Koskoca bir ay post yazmadan geçirmişim, ayıp bana.

Bu postu da hazırdaki fotolarla hazırlıyorum. Yoksa iş fotoğraf çekmeye kalsaydı, yaza kadar ben de hiç bir hareket olmazdı.


Fotolarda bana mankenlik yapan sevgili eşime sonsuz teşekkürler :)) Bu konuda o kadar muzdaribim ki anlatamam. Kaliteli makro çekimler yapmak istiyorum. Bu yüzden kolyeyi takıp, aynada kendimi fotoğraflamak istemiyorum. 

Başkasının boynunda fotoğraflamak istediğimde de ya güneşli havalarda yanımda kimse olmuyor ya da yanımda biri olduğunda fotoğraf makinemin şarjı olmuyor. Velhasıl 4 elementi (insan+fotoğraf makinesi+güneş+ürün) bir arada bulmak çok zor oluyor. Bu durumda eşimin mankenliğiyle yetiniyorum.  Bi de saçı olaydı iyiydi :)) Zira fotoğraflanacak bir sürü taç var :))

23 Nisan 2012 Pazartesi

Fuska'nın Atölyesi 2 Yaşında / 2. Yıl Hediyesi

Geçen hafta itibariyle "fuska'nın atölyesi" 2 yaşını doldurdu. Bu vesileyle blogumu takip eden sevgili takipçilerimden birine, yarım elma gönül alma babından bir hediye göndemeye karar verdim. 


Hediyemizin içeriği görselde görüldüğü gibi efenim. Artık onları tanıyorsunuz. Bloğumdaki hangi postu açsanız çeşitli varyasyonlarını görmeniz muhtemel olan keçe ve saten çiçekler. Daha da açıklayıcı olması babından:

1. Keçe çiçeklerle hazırlanmış elastik kemer (geniş bir beden skalasına uyacak şekilde hazırlanmıştır)
2. Keçe gelincik çiçekli kolye-küpe set
3. Saten çiçekli broş

Çekilişe katılmanın şartı artık ezberlediğimiz gibi

1. Bloğumun takipçisi olmalısınız
2. Çekilişi bloğunuz varsa blogunuzda, bloğunuz yoksa facebook ve twitter hesaplarınızda duyurmalısınız
3. İlk iki kuralı uyguladıktan sonra linkleriyle birlikte buraya yorum bırakmalısınız.

Hepsi bu kadar. Herkese bol şans.

7 Nisan 2012 Cumartesi

Saten Çiçeklere Toplu Bir Bakış Daha...

Uzun süredir fotoğraf makinemi kullanamıyorum. Pilleri şarj ettiğim halde, devamlı ekranda pilleri değiştirin yazısı çıkıyordu. Önce pil makinemin bozulduğunu düşündüm, yenisini aldım. Buna rağmen aynı yazıyı görmeye devam edince, fotoğraf makinemin bozulduğunu düşündüm, bu aralar onu değiştirmeyi planlıyordum ki, aklıma pillerin ömrünün bitmiş olabileceği geldi. Neden bu fikre kapılmak için bu kadar geç kaldım bilmiyorum. Halbuki ekranda kocaman 'pilleri değiştirin' yazıyordu :)) Geçen hafta pil aldım rahat ettim çok şükür. Bugünde muhteşem havayı görünce başladım bebeklerimi fotoğraflamaya :))

Öncelikle canım çiçeklerimin toplu görünüşünü sizlerle paylaşayım. Ne kaaa güzeller değil mi?


Sağ profilden bir de...


Görenler bunlar çok renkli, her kıyafete uymazlar, kombinlemek zor olur, keşke siyah renkli çalışsaydın demişlerdi. Ben de siyah versiyonlarını da hazırladım. Evet güzel oldular. Ama bence renklileri çok daha güzel. Onlar benim bebeklerim :))


Yakın görünüşleri...



5 Şubat 2012 Pazar

Son Haberler...


Uzuuun bir aradan sonra herkese merhaba. Öncelikle destekleriniz için çok teşekkür ederim. 

Son yayınladığım posttan 5 gün sonra 5 aydır beklediğim haber geldi. Ve dualarınız sayesinde yıldırım hızıyla işe başladım. Çok şükür sonunda istediğim oldu. Bankacı oldum:)) Ağzım kulaklarımda :))

O  kadar apar topar işbaşı yaptım ki, neye uğradığımı şaşırdım. İş teklifiyle ilgili telefon geldi, aynı gün evraklarımı toparladım, ertesi gün işbaşı yaptım. Halbuki işe başlamadan yaprak sarma sarıp, börekler hazırlayıp buzluğa kaldıracaktım. Akşamları geldiğimde evimde hazır yemeklerim olacaktı. Evimi dip köşe temizleyip, bahar temizliğini erkende bitirecektim. Maalesef hiçbirini yapamadım. 

Hem işe yetişmek hem eve yetişmek oldukça meşakkatli bir iş. Uzun zamandır da evde oturmaya alışınca, çalışma hayatına adapte olmak biraz zor oldu. Ama şükürler olsun, alışma sürecini atlattım. Artık yaşantımız rutine oturdu. 

Ama demeden geçemeyeceğim, evine, işine, eşine, çocuğuna, bloğuna, hobisine yetişebilen; 10 parmağında 10 marifet şahsiyetleri çok tebrik ediyorum. Zira ben ilk ayda çuvalladım :) Bundan sonrası inşaallah böyle sürmez. Bloğu güncelleyemediğim bu süreçte aklım hep buralardaydı. Ama elimden geldiğince sizleri takip ettim. Bundan sonra da aranızda olmaya devam edeceğim inşaallah. Paylaşmaya devam hanımlar.Sevgiler, saygılar...

29 Kasım 2011 Salı

Saten Çiçeklerden Hazırlanmış Broşlar

Son bir aydır hummalı şekilde saten çiçeklerden çalışıyorum. Dün havayı güzel görünce birkaçını fotoğrafladım.  Arada güneş batıp çıktıkça fotoğrafların tonları değişti durdu. Sinir oldum. Sonra fotoğraf makinemin pili bitince fotoğraf çekimi tabiki sona erdi. Rahatladık çok şükür :)



Zor iş fotoğraf çekmek. Bir kere hava güneşli olmalı, yetmez. Sabah 10.30'da gün ışığının açısı çok şahaneymiş, o vakti kollamak lazım. Bu yüzden 10.30 sularında çekim yapılmalı, yetmez. Fotoğraf makinenizin pilleri dolu olmalı, yetmez. Kırk bin çeşit açıdan fotoğraf çekimi yapmak lazım, yetmez. Çok büyük sabra gerek var. Bir de çekim yaptığınız ortama toz konmaması lazım. Makro çekimlerde bütün tozlar, kirler, maytlar objektife takılıyor :) 



Bu ürünlerim Emeksensin'deki yeni dükkanımda satışta.