keçe çiçek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
keçe çiçek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
19 Mayıs 2012 Cumartesi
15 Mayıs 2012 Salı
Hediyelerin Adresi Belli Oldu...
Fuskanın atölyesi 2. yıl hediyesi etkinliğimiz sonuçlandı. Hediyeler için katılım, geleneksel şekilde çekiliş yapabileceğim kadar kişiyle sınırlı kaldığı için, tek tek kağıtlara isimleri yazıp, kura çekme işlemini de bizzat ben yaptım. Çok da iyi oldu. Zira elektronik ortamda çekiliş yapmak bana bu keyfi vermeyecekti.
Talihlimiz "Sed".
İyi günlerde kullan Sed :))
Sed'e not: Adres bilgilerini mail adresime bekliyorum.
23 Nisan 2012 Pazartesi
Fuska'nın Atölyesi 2 Yaşında / 2. Yıl Hediyesi
Geçen hafta itibariyle "fuska'nın atölyesi" 2 yaşını doldurdu. Bu vesileyle blogumu takip eden sevgili takipçilerimden birine, yarım elma gönül alma babından bir hediye göndemeye karar verdim.
Hediyemizin içeriği görselde görüldüğü gibi efenim. Artık onları tanıyorsunuz. Bloğumdaki hangi postu açsanız çeşitli varyasyonlarını görmeniz muhtemel olan keçe ve saten çiçekler. Daha da açıklayıcı olması babından:
1. Keçe çiçeklerle hazırlanmış elastik kemer (geniş bir beden skalasına uyacak şekilde hazırlanmıştır)
2. Keçe gelincik çiçekli kolye-küpe set
3. Saten çiçekli broş
Çekilişe katılmanın şartı artık ezberlediğimiz gibi
1. Bloğumun takipçisi olmalısınız
2. Çekilişi bloğunuz varsa blogunuzda, bloğunuz yoksa facebook ve twitter hesaplarınızda duyurmalısınız
3. İlk iki kuralı uyguladıktan sonra linkleriyle birlikte buraya yorum bırakmalısınız.
Hepsi bu kadar. Herkese bol şans.
11 Haziran 2011 Cumartesi
Fuşya- Mürdüm Rengi Simli Kemer
Geçtiğimiz aylarda Blogspot'a getirilen erişim yasağı benden yazma dürtülerini alıp, uzak diyarlara götürdü. Hala daha adapte olmakta zorlanıyorum. O dönemle ilgili hiçbirşeyi tarihe not düşmek içimden gelmedi bu vakte kadar.
Artık gün bugündür, kısacık da olsa yazıyorum :)
Aslında kışın olan biten pek bir şey yok. Resimlerden de anlayacağınız üzere bol bol keçe çalışmaları yaptım. Keyifliydi.
Ama bahar-yaz ayları gelince, insanda feci halde dışarı çıkma dürtüleri uyanıyor. Ev basıyor. Biz de mayıs ayını çeşitli vesilelerle fırsata dönüştürüp 5 günlük bir tatil kaçamağı yaptık. Yaptık yapmasna da sonrasında İstanbul'a adapte olabilmek, tatil modundan çıkabilmek zor oldu. Zira insan hep laylaylom gezmek istiyor, iş güç hak getire :)
Ama bahar-yaz ayları gelince, insanda feci halde dışarı çıkma dürtüleri uyanıyor. Ev basıyor. Biz de mayıs ayını çeşitli vesilelerle fırsata dönüştürüp 5 günlük bir tatil kaçamağı yaptık. Yaptık yapmasna da sonrasında İstanbul'a adapte olabilmek, tatil modundan çıkabilmek zor oldu. Zira insan hep laylaylom gezmek istiyor, iş güç hak getire :)
Haziranın gelmesi, havaların birden ısınması, ebru kursumun son bulması beni neye yönlendirdi bilin bakalım : Yeni bir kursa :)
Kurs bugün başlıyor içimde fena halde hoplayıp zıplayan bir sevinç var. Zıplayan sevinci, kelebek ve kurbağa stili ile birleştirip sağlam bir yüzücü olabilmeyi hayal ediyorum :)
Evet, anlaşılacağı gibi yüzme kursuna başlıyorum. Denizde beni ancak 10-15 metreye kadar taşıyabilen yüzme çabalarıma yeni bir stil getirmek, nefes almadan su altında balık gibi yüzmek istiyorum. Bu yaz bu isteğim olacak inşaallah.
Ağzımın fermuarı açılınca da kolay kolay kapanmıyor. Neyse gelelim yeni paylaşımıma. Kemer simli ve siyah renktedir. Çok asildir. Tükan vitrininde alıcısını beklemektedir.
Herkese iyi haftasonları.
30 Nisan 2011 Cumartesi
29 Nisan 2011 Cuma
Kalpli Broşlar
Uzuuun upuzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz, şükürler olsun. Allah zeval vermesin, çok sevgili devletimiz blogspota giriş yasağını kaldırdı. Ama bana öyle bir soğukluk geldi ki, sadece son postuma melül melül bakasım, hiç birşey yapmayasım vardı.
Taa ki az önceye kadar. Titredim ve kendime geldim. İşte şimdi burdayım :))
Taa ki az önceye kadar. Titredim ve kendime geldim. İşte şimdi burdayım :))
Bu boşlukta yaptığım çalışmaları ufak ufak sizlerle paylaşacağım. Yaptığım çalışmaların içinde benim en çok hoşuma gidenlerle başlıyorum. Minik keçe çiçekleri yapmak biraz zahmetli ama sonucu böyle olunca zahmetine değiyor doğrusu. Broşların arkasında hem kıstırmalı toka aparatı hem de broş iğnesi var. İki fonksiyonlu yani. İster başa, ister yakaya....
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)