Fuskanın atölyesi 2. yıl hediyesi etkinliğimiz sonuçlandı. Hediyeler için katılım, geleneksel şekilde çekiliş yapabileceğim kadar kişiyle sınırlı kaldığı için, tek tek kağıtlara isimleri yazıp, kura çekme işlemini de bizzat ben yaptım. Çok da iyi oldu. Zira elektronik ortamda çekiliş yapmak bana bu keyfi vermeyecekti.
Talihlimiz "Sed".
İyi günlerde kullan Sed :))
Sed'e not: Adres bilgilerini mail adresime bekliyorum.