keçe çiçek modeli etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
keçe çiçek modeli etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Kasım 2013 Pazartesi

Ses vereyim dedim

eveeeeet, silkinip kendine gelme vakti gelmiştir artık.
son postumu yayınlayalı beri 3 koca ay bitmiş, 4. ay da bitmesin bari dedim.
Gerçi bi görünüp kaçma kıvamında bir post olacak bugünkü post, ama yine de ben vazifemi yapmış olmanın mutluluğuna gark olmuş olacağım :)

Tamamen farklı bir post hazırlamayı planlıyordum, fotoğraf ararken bu fotoğrafa rastladım. Sema'ya sürpriz olsun.


Doğru düzgün bir kare  yakalayabilmek için ne uğraştım tahmin edemezsiniz. 

22 Mart 2013 Cuma

Krizantem Saç Bandı

İki yıl önce keçe ile uğraşmaya yeni başladığımda çiçek denemeleri yaparken bu çiçeği de denemiş, daha güzellerini yaptıkça da bunları hiç beğenmemiştim. Ama "ben bunla bir şey yaparım ki" diyerek atmaya da kıyamamıştım :))


ve yaptım, iki yıl sonra... Ortasına bir düğme yapıştırıp, saç bandı haline getirdim. Çok da sevdim. Küçük hanımların saçlarında çok hoş duracaktır eminim.


14 Haziran 2011 Salı

Soft Çiçekli Elastik Kemer - Bir Fukara Zombinin Uykusuzluk İsyanı

Siz hiç beyninizin her noktasında ayrı bir tasarım dolandığı için, gecenin 02:50 sinde yataktan kalkıp, elişi malzemelerinizin yanında kendinizi buldunuz mu? Benim başıma son zamanlarda çok sık geliyor. Ve hatta artık rahatsız edici bir hal almaya başlamadı da değil. 

Zira geceleri yeni şeyler üretmekle geçiren bendeniz sabahları uyanamıyor, bütün günü de bulduğum ilk yatay satıhta uzanarak geçiriyor, zaten normalde pörtlek olan gözlerimin yeni aldığı ekstra pörtlek halini aynada görünce ise kendime acımadan edemiyorum. (Şu cümlenin güzelliğine bakar mısınız, 2.5 satır, cümlenin sonuna geldiğiinizde cümlenin başında ne okuduğunuza dair ufacık bir fikriniz bile olmuyor. Ya da uyku sersemi ben öyle hissediyorum)

Neden geceler bu kadar üretmeye müsait zaman dilimleridir ki? Cümlelerim de bile acayip bir üretkenlik hissediyorum şu an. Uzun, devrik ve şiirsel :)) Kendimi divan edebiyatı yazarları gibi hissediyorum :)) Bu gece benim hissiyatım da bir ayar kayması var ama hakkımızda hayırlısı :)) Şu an nirvanaya ulaşamadıysam, daha da ulaşamam, a dostlar :))


Neyse konuyu dağıtmadan ilerleyelim. Beynimde dönüp duran projeler için kolları sıvayacağım az sonra. Ortaya çıkan çalışmalardan da sizleri haberdar edeceğim. Ama siz şimdilik kış gecelerinde gelen ilham sonucu ortaya çıkan kemerleri inceleyedurun. (biri çıkıp da yetti gayrı, artık kemer memer görmek istemiyoruz diyene kadar kemer yayınlamaya devam edeceğim, bilginize :))


Ay ben buna bayıldım, illa da benim olsun diyorsanız, buyrun tükkana :))


Pazartesiyi salıya bağlayan bu güzide gecede, uyku tutmadığı için zombi gibi ayağa dikilen bendeniz herkese iyi geceler diler. 

11 Haziran 2011 Cumartesi

Fuşya- Mürdüm Rengi Simli Kemer

Geçtiğimiz aylarda Blogspot'a getirilen erişim yasağı benden yazma dürtülerini alıp, uzak diyarlara götürdü. Hala daha adapte olmakta zorlanıyorum. O dönemle ilgili hiçbirşeyi tarihe not düşmek içimden gelmedi bu vakte kadar.

Artık gün bugündür,  kısacık da olsa yazıyorum :)


Aslında kışın olan biten pek bir şey yok. Resimlerden de anlayacağınız üzere bol bol keçe çalışmaları yaptım. Keyifliydi. 


Ama bahar-yaz ayları gelince, insanda feci halde dışarı çıkma dürtüleri uyanıyor. Ev basıyor. Biz de mayıs ayını çeşitli vesilelerle fırsata dönüştürüp 5 günlük bir tatil kaçamağı yaptık. Yaptık yapmasna da sonrasında İstanbul'a adapte olabilmek, tatil modundan çıkabilmek zor oldu.  Zira insan hep laylaylom gezmek istiyor, iş güç hak getire :)

Haziranın gelmesi, havaların birden ısınması, ebru kursumun son bulması beni neye yönlendirdi bilin bakalım : Yeni bir kursa :) 

Kurs bugün başlıyor içimde fena halde hoplayıp zıplayan bir sevinç var. Zıplayan sevinci, kelebek ve kurbağa stili ile birleştirip sağlam bir yüzücü olabilmeyi hayal ediyorum :) 

Evet, anlaşılacağı gibi yüzme kursuna başlıyorum. Denizde beni ancak 10-15 metreye kadar taşıyabilen yüzme çabalarıma yeni bir stil getirmek, nefes almadan su altında balık gibi yüzmek istiyorum. Bu yaz bu isteğim olacak inşaallah.

Ağzımın fermuarı açılınca da kolay kolay kapanmıyor. Neyse gelelim yeni paylaşımıma. Kemer simli ve siyah renktedir. Çok asildir. Tükan vitrininde alıcısını beklemektedir.


Herkese iyi haftasonları. 

10 Haziran 2011 Cuma

Çarkıfelek Çiçekli Lastik Kemer



Yayınımıza küçük bir duyuru ile başlıyoruz :))

Bahar gelmeden yaza bodoslama giriş yaptığımız şu günlerde, sıcaktan baygınlık geçirmenin eşiğindeyim.  Hayır sahibi klimacı dostlardan bir adet eşantiyon klima istiyorum. Duyurulur :))

Şaka bir yana bu sıcak günlerde güneş altında çalışmak zorunda olan iş ehline Allah güç versin, güçlük vermesin. 



Efenim kemerimize gelecek olursak; yaklaşık 7 cm.lik gri lastik üzerine, çarkıfelek formunda turuncu-beyaz keçe çiçekler kondurarak hazırlanmıştır. Formunu çok beğendiğim, pratikliğine hayran kaldığım U şeklindeki tokası beni benden almaktadır:)



Kemer elastik yapısı sayesinde, 38-42 arası bedenlere uyabilir. İstek üzerine farklı renk ve ebatlarda da çalışılabilir.  Tükkanda yerini aldı. 



Her türlü fikir teatisi için fuska84@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.

8 Haziran 2011 Çarşamba

Nar Çiçeği Rengi Keçe Kemer

Pasajımda satışa sunduğum kemerleri yavaş yavaş burdan da yayınlamaya başlıyorum. 


Kemeri, yaklaşık 10 cm.lik nar çiçeği rengi lastik üzerine, karanfil formunda beyaz keçe çiçekler ve çift katlı keçe yapraklar çalışılarak hazırladık.  Açma kapama aparatı olarak 3 adet çıtçıt kullandık. 




İnce belli bayanların belini süsleyecek çok şık bir kemerdir. 34-36 bedene uyabilecek ölçülerdedir. 





Kemeri eltim Semayla ortak olarak tasarladık. Hiçbir yerden esinlenme olmadı.  Ve gururla sizlere sunuyoruz. Satın almak isterseniz pasajdaki tükkanıma beklerim :))

7 Haziran 2011 Salı

Şeker Pembesi Çiçekli Kemer

Bir süre size böğ getirene kadar kemer çalışmalarımı yayınlayacağım. İdare edin beni  lütfen :))

Bu çalışmam, yaklaşık 10 cm.lik şeker pembesi lastik üzerine, karanfil formunda gri ve füme rengi keçe çiçekler ve keçe yapraklardan müteşekkildir. 

Kemer tokası olarak ararken ayaklarımıza kara sular inen, birbirine geçmeli kemer tokası kullanılmıştır. Büyükk beden çalıştık. 40- 46 beden arasına rahatlıkla uyabilecek ölçülerdedir. Arzu edilirse boyunun kısaltılabilmesi de mümkündür. 

İstek üzerine farklı renk ve ebatlarda da çalışılabiliriz. Siz sadece istediğinizi söyleyin, hizmette sınır yoktur efenim :))




30 Nisan 2011 Cumartesi

Çarkıfelek Keçe Broşlar


Eltim Sema ile yaptığımız çarkıfelek broşlar.
Görüldüğü üzere tek tek paketlenip satılmak üzere yola çıktılar. Akıbetlerinden şuan habersiziz. İnşaallah hepsi satılır, bize de yeni yeni modeller çalışabilmek için şevk verir.