Gezginin notları etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Gezginin notları etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10 Eylül 2012 Pazartesi

dün dünle birlikte gitti cancağızım, bugün yeni şeyler söylemek lazım...

Aylardır bilgisayar başına oturup, siteye tek bir harf yazamadan kalkıyordum bilgisayar başından. Ne yazsam, cümleye nereden başlasam diye düşünürken, sıkılıp vazgeçiyordum yazmaktan. 4 ay üzerine bugün şeytanın bacağını kırıyorum, hadi hayırlısı...

Öyle bir giriş yaptım ki, ne yazacağım diye ben bile merak ediyorum şu an:))

Aslında yaşanan bir sürü ama bloğa yazmaya değecek çok az şey oldu, yaz boyunca. İçlerinden unutmak istemediğim bazı anları not edeceğim. Bugünkü postun amacı bu.

İlk görüntüler Emirgan'dan. Biz her sene baharda bir Emirgan turu yapıp, kuğuları seyredip, sincapları kovalamazsak olmaz:)) 


Ramazanın yaza gelmesiyle dilimiz bir karış dışarıda oruç tuttuk, Rabbim kabul etsin. Sıcakların etkisiyle değişik bir aktivite yapmaya enerji  bulamadık açıkçası. Ama Ramazan bayramında hiç aklıma gelmeyecek bir şey yaptık. Alanya'ya tatile gittik. 3 günlük yorucu ama çok keyifli bir tatil yaptık.

Kaldığımız oteldeki şu havuzda gözüm kaldı. Biz terastaki bayanlar havuzuna gidiğimiz için, bu havuzun keyfini çıkarmak beylere kaldı.


Patlayana kadar yemek yedik.Restoran katındaki insan-cavanar karışımı kabak çok hoştu.


Sizin için tabağımdakilerin fotoğrafını çektiğimi sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. O harf önemli...


Otelin karşısında böyle bir manzara vardı. Ömrüm boyunca böyle bir evde oturma ihtimalim olmadığı halde, gelecekte oturmaya karar verdiğim ev bu. Ne büyük bir çelişkinin içindeyim Ya Rabbim!


Yolda izde fotoğraf çekeyim dedim, yer gök Toroslardı sanki. Bi güzel poz yok fotoğraf makinemde. Ama bulutlar öyle bir poz verdi ki, ben çok şaşırdım.


Sizce de Türkiye haritasına benzemiyor mu?

Aslında başka fotoğraflarımda vardı ama bilgisayarı talan ettim, bulamıyorum. Gerçi çok da değişik birşey yok. Koca yaz adam gibi yaptığım faaliyet bunlar var. Gerisi iş güç ve her gün binmekten bana böğ gelen metrobüs yolculukları.

Bu post gelecek güzel postların yeni bir başlangıcı olur inşaallah. Yoksa ben blog yenilemedikçe derdi beni öldürecek.

14 Haziran 2010 Pazartesi

Bir Haftanın Özeti ve Kına Partim :))


Dikkat bu bir haftanın özetidir ve uzuuuuuun bir posttur. Sabrınız için şimdiden teşekkürler :))

Çarşamba gününden beri gerçek yaşamdan kopamadığım için sanal aleme pek uğrayamaz oldum. Bu yüzden sitem terkedilmiş gibi duruyor günlerdir. Bir yandan hastalıktan başımı kaldıramıyorum ama bir yandan da gezmekten geri kalamıyorum. Elimde değil :))

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Sarı Köşk'te kahvaltı Keyfi ve Hediyelerim


Günün özü; gönül ne kahve ister, ne kahvehane, gönül sohbet ister, kahve bahane...
 
Dün planını 2 ay önceden yaptığımız Sarı köşkteki kahvaltı organizasyonunu gerçekleştirdik. En son 2000 yılında aynı sıraları paylaştığımız lise arkadaşlarımızla buluştuk. 20 kişi bir araya gelebilmemiz mucize gibi birşeydi.

Çoğunluğu evli ve çocuklu olan arkadaşlarımız büyük bir özveriyle tam vaktinde buluşma yerlerindeydiler. Aslında asıl özveriyi tatil günlerinde eşleri evde yokken oturup çocuk bakan ya da tatil gününü yalnz geçirmek zorunda kalan beyler göstermişlerdi. Bu yüzden ilk teşekkürü beyler hak ediyor.

Günümüz 11:00'da sarı köşkte başladı. Sohbet, muhabbet, fotoğraf çekimleri derken kimse doğru düzgün birşeyler yiyemeden saat 13:00'de köşkten çıktık. Emirgan'da "çin ordusu" formunda gezinti yaparak fotoğraflar çekildik. Bu sincapta bize en güzel pozlarını verdi.