keçe civciv etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
keçe civciv etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Ekim 2011 Perşembe

Önizleme - Adı Yok


Sakine'nin peşinden bu civcivin de kesimini yapmıştım. Ama hala taslak haliyle bekliyor. Başka başka işler yapmaktan istikrarlı bir şekilde çalışamıyorum. Masam bitmemiş tonlarca işle dolu. Bunlar yetmiyormuş gibi, dün akşam salata yaparken işaret parmağımın tepesinden eccük uçurdum. Pek bi acıyor. Elişlerim iyice sekteye uğrar artık. Ben de sanatsal faaliyetlerime ara vermişken, bir süeter örüverdim. İşaret parmağım havada, kibarcık kibarcık ördüm gitti :))

Bu fukara da böyle mel mel bakıyor. Bakalım ne zaman hayat bulur. Ondan kelli adı yok. 

12 Eylül 2011 Pazartesi

Keçe Civciv - Sakine :))


Beni tanıyanlar bilirler, etrafımdaki kız çocuklarına genelde Sakine diye seslenirim. Malumumuz kız çocukları genelde pek bi cırtlak, pek bi sulugöz olurlar. Sesleri fazlaca ve gür çıkar. Bu durumda Allah'tan niyaz niyetiyle Sakine diye seslenirim onlara, onların sükuneti, benim de akıl sağlığım için :)) Bu civcivde henüz doğmamış bir kız çocuğu için hazırlandı. Doğmamış bir kız çocuğuna Sakine diye seslenemeyecek olduğum için, ona hediye edeceğim evcil hayvanına bu ismi koydum. Adıyla yaşasın :))

Kafasında  3 tel saçı, bir de fiyongası var, pek bir şirin, ben çok sevdim. 


Yaramaz Sakine'nin burada içine oturarak poz verdiği fotoğraftaki obje, Nebahat ablamın bana getirdiği ev hediyesiydi. Çok şık birşey. Onu da görmenizi istedim.


Ve yine açık hava pozları, şöyle sere serpe...