Sakine'nin peşinden bu civcivin de kesimini yapmıştım. Ama hala taslak haliyle bekliyor. Başka başka işler yapmaktan istikrarlı bir şekilde çalışamıyorum. Masam bitmemiş tonlarca işle dolu. Bunlar yetmiyormuş gibi, dün akşam salata yaparken işaret parmağımın tepesinden eccük uçurdum. Pek bi acıyor. Elişlerim iyice sekteye uğrar artık. Ben de sanatsal faaliyetlerime ara vermişken, bir süeter örüverdim. İşaret parmağım havada, kibarcık kibarcık ördüm gitti :))
Bu fukara da böyle mel mel bakıyor. Bakalım ne zaman hayat bulur. Ondan kelli adı yok.