Bu posttaki kuşlar yerlerine yerleşti. Bundan sonraki hayatlarını minik ikiz yeğenlerimin pantolonlarında geçirecekler. Fotoğraf çok kötü çıkmış farkındayım. Sadece size fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Ablamın isteği üzerine bu kuşları hazırlamıştım. Aslında kuşları ilk yaptığımda, penye bir kıyafetin üzerine dikeriz diye düşünüyordum. Ablam bu pantolonları beğenerek aldığını ama kız pantolonuna hiç benzemediğini söyleyince, bu pantolonları süslemeye karar verdik. Artık kız pantolonuna benziyorlar.
Aşağıda kuşun ve yumurtalarının detay fotoları var.