Yeni yılın ilk gününde, her yerde kırmızı yılbaşı çiçeklerini görmekten sıkıldığınızı düşünerek size fuşya lalelerle merhaba diyorum. Yeni yılınız eski yılların hepsinden daha güzel geçsin....
Burda, burda ve burda kuzenim Zeynep'in yağlı boya ve karakalem resim çalışmalarını yayınlamıştım. Bu laleler ise benim için hazırladığı yağlı boya çalışması. Şuan evimde oturma odamın duvarını süslüyor.
Aslında fotoğraftakinden daha güzel. Binanın en üst katında oturmama rağmen, asılı olduğu duvar pek gün ışığı almadığı için fotoğraf karanlık çıktı :))
