15 Ekim 2010 Cuma

Güllü Tepsi


Bu aralar feci halde hobim gelmiş durumda. Yattığım zaman gözüme uyku girmiyor. Bir sürü projeler zihnimde dönüp duruyor, kalkıp hayata geçirmek istiyorum ama malzemelerimin büyük çoğunluğu annemde. Daha doğrusu bekarken, annemin hobi mazlemelerine kendimi doğal varis ilan ettiğim için, hiç malzeme sıkıntısı çekiyordum. Orda çok mutluydum. Aklıma proje geldi mi gecenin 2sinde kalkıp, onu hayata kavuşturuyordum. Şu an hobi malzemelerimden  ayrıyım. Bir yanım buruk:))

Eşimi malzeme alımı konusunda çok sıkıştırıyorum, o da sağolsun eve mazleme taşımaya başladı. Keçe siparişi de verdim, cumartesi elime geçer. Merakla gelmelerini bekliyorum.. 

Dün yeni edinmek istediğim hobi için kursa kayıt oldum. Haftada bir gün kursum olacak. Hobimin ne olduğunu, ortaya çıkardığım ilk sanat eseri eşliğinde açıklayacağım. 

Yavaş yavaş eski şanlı günlerimize döneceğiz:)) Çok güzel şeyler olacak yakında burda. Beni izlemeye devam edin:))

Şimdilik daha önceden yapıp, fotoğrafladığım bu tepsiyle idare edin. Peçete tekniğini kullanarak yaptım ve artık evimde size gösterecek tepsim kalmadı :)) Elimdeki ahşap boyama malzemelerini eltime götüreceğim, onunla birlikte güzel projeler yapacağız inşaallah. O zaman onları da sizlerle paylaşırım.





2 yorum: