20 Ekim 2010 Çarşamba

Ben de Keçelendim :))


Burada bahsettiğim keçe siparişlerim cumartesi günü elime geçti. O an yaşadığım mutluluğun tarifi yok. Renk renk cıvıl cıvıl keçe tabakaları elimdeydi artık. Ama cumartesi ve pazar misafir bombardımanına tutulduğum için hiçbiriyle ilgilenemedim. Pazartesi yorgunluk çıkartıp, salı anneme gittiğim için de yine keçelerimle kavuşamadık. Bugün ise kursumun ilk günüydü. Keçelerimle ne zaman haşır neşir olacağım bilemiyorum.

Gerçi onları böyle seyretmesi de çok güzel. Bakar mısınız rek cümbüşüne. Sipariş verirken renklerin içinde o kadar kendimden geçmişimki, en temel renkler beyaz ve kahve rengini unutmuşum :(  Bunlarla iş çıkarmadan yeni bir sipariş verirsem aile faciasına sebep olabileceğim için, şimdilik bunlarla idare edeceğim. Bakalım neler olacak, ortaya ne güzellikler çıkacak.

2 yorum:

  1. Evet, bırak böyle dursun:)) Çok güzel görünüyorlar. Seyrederken ilham gelir hem. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. neduk, evet seyrettikçe ilham geldi. İlham geldikçe kesip, doğramaya başladım :))

    YanıtlaSil