1 Şubat 2011 Salı


Yeni bir aya başladık. Ve ben yeni kararlar ve yeni çalışmalarla karşınızdayım. 

Eltim (adını açıklıyorum: Sema -ki bundan sonra kendisini adıyla zikredeceğimdir-) ile birlikte beyin fırtınası yaptığımızda bu anahtarlık ortaya çıktı. Ben çok beğendim. Ama oldukça uğraştırıcı bir çalışma oldu. 

Bundan sonra bazı çalışmalarımızı burada satışa sunacağım. Bu çalışma da onlardan biri. 

Fiyatı 8 TL. İstenilen renkte de çalışmamız mümkün.

Satılmazsa eşten dosttan adı a harfi ile başlayan birine hediye ederiz dedik. Artık kısmet...

2 yorum:

  1. çok şeker olmuş ellerine sağlık her harfden çalışıp çok amaçlı özellikle çocukları eğitici etkinlik olarakta kullanılabilir sevgiler

    YanıtlaSil
  2. gönül, çocuklar için hazırlanabilir evet ama , 29 harflik bir sabır lazım buna :)

    YanıtlaSil