16 Aralık 2011 Cuma

Gelincik Kolye-Küpe Set

Yurdumda kar, İstanbul'da yağmur yağıyor. Kış sağlam bir şekilde geliyor. Güneş kolay kolay gözükmeyecek gibi. Her koşulda net fotoğraf çekebilmek için akrobat lambalardan almalı acilen. 

Karanlık havalarla başbaşa kalınca, fotoğraf çekimlerim aksadı. O yüzden önceden çektiğim fotoğrafları paylaşıyorum sizinle. 



Gelincik çalışmalarımı daha önce burda ve burda yayınlamıştım. Gelincik modelini kolye- küpe set olarak hazırlayıp Emeksensin'de dükkanımda satışa sudum.


Yarın Eminönü'ne gidecektim, yağmur yağıyor. Aslında yağmur yağarken kendimi eve hapsetmem, dışarı çıkmaktan çekinmem. Ama Eminönü'nün dar ve sıkışık sokaklarında şemsiye taşımak mesele. Ne yapmalı bilemedim. Yarın olsun hayr olsun :)


4 yorum:

  1. meryem örün sönmez16 Aralık 2011 18:49

    ARTIK OKADAR UZUN YAZAMAM NE GÜZELDE YAZMIŞTIM... ÇOK GÜSEL YA AKLIMA NE GELDİ BİLİYORMUSUN MİNİK KEÇELERDEN RENKLİ RÜZGAR GÜLLERİ YAPSAN KÜPE KOLYE ACAYİP GÜZEL OLUR İLK BEN ALIRIM AMA BEDE ÇOK NARİN ZARİF DURUYOR ELİNE SAĞLIK HAMSİ GÖZLÜM:))

    YanıtlaSil
  2. meryemciğim, ne yazmıştın merak ettim valla. keçelerle minik çalışmalar yapmak zor oluyor. ama deneriz.

    gül-i rana, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. çok orjinal olmus elinize sağlık

    YanıtlaSil