10 Mayıs 2013 Cuma

Hafıza Kartı Sorunsalı

Son dönemde bir sürü fotoğraf çektim ama fotoğraf makinemde hafıza kartı sıkışıp kaldığı için, onları bir türlü bilgisayarıma yükleyemiyorum. Bağlantı kablosunu da evi talan etmeme rağmen bulamadım. Sözümona derli toplu, herşeyi yerine kaldıran biriyim ama bu kablonun henüz bir yeri olmadığından zaar, onu nereye koyduğumu bulamıyorum. 


Aynı şekilde telefonumun bağlantı kablosu da kayıp. Kafa kafaya verip bir tarafa gittiler galiba :)

Neyse dağıtmayacağım, hafıza kartının sıkışmasına pratik çözümü olan varsa lütfen benimle paylaşsın, yoksa  makinenin bir yanı elimde kalacak.



2 yorum:

  1. BU KEÇELER NE OLACAK...GÜLLER ÇOK HOŞ..BAK SEN ONLARI BULUNCA BİRAZ TERBİYE VER HABERSİZ ÇEKİLP GİDİLMEZ MAKİNEYİDE AZAT ET GİTSİN EN AZINDAN O HABERSİZ GİTMEMİŞ))))ÇOK HOŞSUN YAA SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  2. benım guller hıc boyle olmuyor fazla sıkı dıkıyorum heralde

    YanıtlaSil