13 Eylül 2010 Pazartesi

Aplike Çiçekli Bohça


Ramazan bayramı da bitti. Artık inşaallah temelli burdayım.
Çeyiz hazırlıkları yaptığım sırada, uzun zamandır beğenerek takip ettiğim http://www.hulela.com/ 'da Hayriye hanımın yaptığı çalışmadan esinlenerek, bu bohçayı hazırlamıştım. Çeyiz hazırlıkları sırasında pratik şekilde hazırlanan elişleri çok iyi oldu. Zira o dönemde insan hiçbir şeye yetişemiyor:))

Kumaş boyama gibi duruyor olmakla birlikte, yapımı kumaş boyama yapmaktan kolay. Yemeniden kestiğim desenleri, aplike tutkalıyla kumaşa yapıştırdım. Üzerine de aplike tutkalıyla karıştırdığım simi kontür olarak geçtim.

5 yorum:

  1. ellerine sağlık. çok güzel olmuş. bana da beklerim. bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş harikasın

    YanıtlaSil
  3. emine öztürk hoşgeldin. ben de birazdan sendeyim.

    hulela teşekkür ederim, bu ürün senin sayende;)

    YanıtlaSil
  4. ya ben yazmayı nasıl kolalayacaqımı unuttum :/ yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil