22 Eylül 2010 Çarşamba

Kuşlu Dekupaj Ahşap Boyama Tepsi


Ahşap boyama kursuna gittiğim dönemde elimden çıkan ilk ürün, bu zat-ı şahane olmuştu. 

Eskitme modasının herşeyi kasıp kavurduğu bir zamanda böyle bir çalışma yapınca, acemiliğinde etkisiyle işin dozunu kaçırıp, tepsimi eskilikten pejmürde bir hale sokmuşum. Tepsiyi şimdi evimde kullanırken bunu daha da iyi anlıyorum:)) 

Yine de bu tepsiyi kullanmak, çelik tepsi kullanmaktan daha şık geliyor bana. Hatta şuanda çayımı kendime bu tepsiyle ikram ettim. Çiçekli kupam - kuşlu tepsim, çok doğal bir ortam :))

2 yorum:

  1. Bence de:))) Ben de ilk yaptığım uyduruk tepsiyi ki sizinkinin eline su dökemez, utanıp kimselere veremediğimden kendim kullanuyorum hâlâ. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ahşap boyama tepsileri hep sevmişimdir ama bir türlü kısmet olmadı gitmek
    güzel günlerde kullanın inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil