8 Eylül 2010 Çarşamba

Kazanan Belli Oldu:))


Katılımın az olmasından dolayı herkese teşekkür ederim :)) Şaka bir yana katılımın az olması sayesinde çekilişi yapmak çok kolay oldu. Ama sevdim ben bu hediye verme işini. En kısa zamanda tekrarlama düşüncesindeyim. Bayramları beklemeye gerek yok :))

Evet bayanlar baylar bayram çekilişimiz sonuçlandı, kazanan belli oldu. 4 numaralı yorumun sahibi "İlkuy" çantanın sahibi oldu.

İlkuy hediyeni vakitlice sana ulaştırabilmem için fuska84@gmail.com adresine, bir an önce kendi adres bilgilerini gönderirsen sevinirim. Çantayı iyi günlerde kullanmanı dilerim.

Yorum yapan arkadaşlar, katılımlarınızdan dolayı hepinize teşekkür ederim. Belki bayramda görüşemeyiz. Şimdiden bayramınızı tebrik ederim.

2 yorum:

  1. ben bayram tatilindeydim kacırdım tekrar çekiliş isterimm :PP

    YanıtlaSil
  2. emineciğim, bizi izlemeye devam et, sürprizler devam edecek ;)

    YanıtlaSil