7 Nisan 2012 Cumartesi

Saten Çiçeklere Toplu Bir Bakış Daha...

Uzun süredir fotoğraf makinemi kullanamıyorum. Pilleri şarj ettiğim halde, devamlı ekranda pilleri değiştirin yazısı çıkıyordu. Önce pil makinemin bozulduğunu düşündüm, yenisini aldım. Buna rağmen aynı yazıyı görmeye devam edince, fotoğraf makinemin bozulduğunu düşündüm, bu aralar onu değiştirmeyi planlıyordum ki, aklıma pillerin ömrünün bitmiş olabileceği geldi. Neden bu fikre kapılmak için bu kadar geç kaldım bilmiyorum. Halbuki ekranda kocaman 'pilleri değiştirin' yazıyordu :)) Geçen hafta pil aldım rahat ettim çok şükür. Bugünde muhteşem havayı görünce başladım bebeklerimi fotoğraflamaya :))

Öncelikle canım çiçeklerimin toplu görünüşünü sizlerle paylaşayım. Ne kaaa güzeller değil mi?


Sağ profilden bir de...


Görenler bunlar çok renkli, her kıyafete uymazlar, kombinlemek zor olur, keşke siyah renkli çalışsaydın demişlerdi. Ben de siyah versiyonlarını da hazırladım. Evet güzel oldular. Ama bence renklileri çok daha güzel. Onlar benim bebeklerim :))


Yakın görünüşleri...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder